top of page

Vilniaus Gedimino „Rotary“ klubo ir Mokymosi ypatumų centro „Labirintas“ labdaringo projekto metu surinktos lėšos panaudotos išmaniesiems rašikliams, skirtiems disleksiją patiriantiems vaikams, ir disleksijos situacijos Lietuvoje tyrimui.

VGRK LAIMEJE BUTI -5226_edited.jpg

Apie projektą

Vilniaus Gedimino „Rotary“ klubas ir Mokymosi ypatumų centras „Labirintas“ labdaringo projekto „Laimėje būti“ metu surinko 10 500  Eur. Lėšos skirtos disleksiją patiriantiems vaikams, išmaniesiems rašikliams ir disleksijos situacijos Lietuvoje tyrimo vykdymui.

Labdaringo projekto organizatoriai dėkoja visiems, kurie prisidėjo prie iniciatyvos. Skaudžios disleksijos patirtys sulaukė visuomenės dėmesio, projektas apjungė bendraminčius prisidėti ne tik materialiai. Mokytoja Gabrielės Kaupaitė ir Jungtinėje Karalystėje su disleksija susipažinusi menininkė  Lina Lapelytė pasidalino istorijomis, perteikiančiomis problemos aktualumą. Su istorijomis galite susipažinti BNS spaudos centre paskelbtame pranešime spaudai - https://sc.bns.lt/view/item/480192

Vilniaus Gedimino „Rotary“ klubo nariai savanoriškai įsitraukė į projekto organizacines veiklas ir aktualios problemos viešinimą. 

Projektą paremė ir prie iniciatyvos realizacijos prisidėjo ir kiti "Rotary" klubai: 

  • Rotary klubas Klaipėda

  • Vilniaus Rotary klubas 

  • Vilniaus Perkūno Rotary klubas 

  • Vilniaus Senamiesčio Rotary klubas 

  • Druskininkų Rotary klubas 

  • Rotary klubas Sūrutis

  • Rotary klubas Romuva

  • Kauno Rotary klubas

  • Marijampolės Lions Klubas

  • Pakruojo Rotary klubas

 

Ačiū, kad padedame vieni kitiems LAIMĖJE BŪTI! Bendrų pastangų dėka, disleksijos sutrikimus patiriantys vaikai šiandien jau gauna pirmuosius lietuviškai kalbančius rašiklius – skenerius.

Vilniaus Gedimino „Rotary“ klubas iš surinktų lėšų pradėjo vykdyti Lietuvos mokyklų specifinių mokymosi sutrikimų (SMS) situacijos įvertinimo tyrimo pirmą etapą. Tyrimo tikslas – išanalizuoti Lietuvos mokyklose esančią situacija dėl mokytojų ir kitų specialistų (ugdymo pavaduotojų, psichologų ir t. t.) mokymo proceso subtilybių, dirbant su specifinių mokymosi sutrikimų vaikais. Pirmojo etapo realizacijai yra skirta 4000 Eur.

Pasaulyje 10–15% mokinių patiria sunkumų dėl specifinių mokymosi sutrikimų (SMS): skaitymo, rašymo ir matematikos. Dėl disleksijos sukeliamų sunkumų vaikai išgyvena nepilnavertiškumo kompleksą tiek kasdienybėje, tiek mokymosi aplinkoje. Jie dažnai yra vertinami pagal vyraujančius ugdymo sistemos ir mokymosi standartus, patiria patyčias mokykloje, yra vertinami kaip nepilnaverčiai.

Daugiau apie  Vilniaus Gedimino „Rotary“ klubo ir Mokymosi ypatumų centro „Labirintas“ vykdomą projektą:

bottom of page